dinsdag 28 augustus 2012

het einde nadert

Ineens komt alles in een stroomversnelling! Er komt een expositie eind oktober, en ik krijg ineens haast om nog een nieuw werk te maken. Dus ik heb hard gewerkt, nog een paar details, en mijn naakt is af. Mag wel een wonder heten, ik heb dan wel veel geschilderd, maar dat was in het huis van onze zoon Bastiaan en zijn Marije, kozijnen, plafonds, muren.... ja ik heb altijd al iets met kwasten en verf gehad.
De precieze datum en plaats van de expositie laat ik weten zodra alles vast ligt.
Hier is het resultaat - op een paar minieme aanpassingen na:

1 opmerking:

  1. Wat leuk deze toelichtingen op je werk! Heel bijzonder vind ik het. Waar exposeer je? Ik heb zin om langs te komen. Maar ja ik ben in de eerste week van oktober in Nederland en weet niet of ik dan ook een tweede keer red. We bivakeren als vanouds weer in Doorn in een B&B bij het Gimbornbos. De woensdag-en donderdagmorgen hebben we nog niet vol geplanned. Maar waarschijnlijk sta je onder hoogspanning en kun je een bezoekje niet gebruiken. Ik wens je heel veel succes toe en heel hartelijk bedankt voor je toelichtingen!
    Liefs Noes

    BeantwoordenVerwijderen