dinsdag 15 mei 2012

Deze week niets nieuws te laten zien. Voor wie de blog van onze zoon volgt zal dat  geen verrassing zijn (lees maar op bastiaanstevens.blogspot.com ). Mijn aandacht ging naar ons gezin: Bastiaan en Marije, naar zijn broer Maarten, naar hun vader Paul en naar mijzelf toe, omdat we allemaal zijn slechte nieuws moesten verwerken. Maarten is gelukkig goed opgevangen door zijn vriendin Femke, Paul en ik hebben ook elkaar en Bastiaan en Marije staan samen sterk. Maar van schilderen kwam niet veel......
Volgende week beloof ik beterschap!

1 opmerking:

  1. Janneke en Paul, wat erg om dit allemaal te lezen op de webblog van bastiaan. Ik had Paul al een paar keer eerder gemaild. Ik begrijp inmiddels dat jullie hoofd op die momenten er totaal niet naar stond. Ik heb zijn blog lezen en merk dat hij net zo makkelijk schrijft als zijn vader!
    Ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat zijn en jullie leven zo snel mogelijk weer zo normaal mogelijk wordt.

    Groetjes Joris, Marloon en Coco

    BeantwoordenVerwijderen